.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبيه‌سازي مناطق جنگي در شهرهاي شرق مازندران

فرمانده سپاه ناحيه نكا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، مناطق جنگي در شهرهاي شرق مازندران شبيه‌سازي مي‌‌شود.

شعبانعلي حيدريان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، 313 برنامه محوري در شهرستان نكا اجرا مي‌شود.
حيدريان تصريح كرد: اين برنامه‌ها از جمله برنامه‌هاي اجرايي در سطح محلات، ادارات و بخش‌هاي مختلف اين شهرستان است.
وي با اشاره به واژه جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس بيان داشت: هشت سال دفاع مقدس سال‌هاي ايثار و ايستادگي جوانان و غيورمردان اين مرز و بوم بوده و بايد بياموزيم كه واژه جنگ را بايد درست بنويسيم نه درشت.
حيدريان خاطرنشان كرد: مهم‌ترين برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس كه در دو هفته برگزار مي‌شود، تجمع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس، يادواره‌هاي شهدا، نشست‌هاي سياسي و فرهنگي، شب شعر و خاطره، فضاسازي مناسب در سطح شهرستان و استفاده از بنرها و عكس‌هاي گوياي اين هفته، محافل انس با قرآن و.. است.
وي اضافه كرد: در نهادينه‌كردن هفته دفاع مقدس در شهرستان نكا كارهايي عملياتي فراواني انجام شده و در همين راستا با تشكيل ستاد شهرستاني و 10 ستاد فرعي در بخش‌هاي مركزي و يك‌هزار جريب و 150 ستاد محلات با همفكري و همياري هيئت امناء، پايگاه‌هاي مقاومت، شوراها و دهيارها بنا داريم كارهايي را براي ماندگاري دفاع مقدس و انتقال ارزش‌هاي آن به نسل جوان و نوجوانان فعلي انجام دهيم.
فرمانده سپاه ناحيه نكا اظهار داشت: هشت كميته ايثارگران، فرهنگي، روحانيون، اطلاع رساني، نيروهاي مسلح، تربيت بدني، جوانان و بانوان در شهرستان تشكيل شده و براساس سنخيت هر كميته فضاسازي مناسبي انجام مي‌شود.
حيدريان محوري‌ترين برنامه را شبيه‌سازي مناطق جنگي در شهرستان بيان كرد و يادآور شد: در اين شبيه‌سازي سعي شده تا مكان و فضايي همچون منطقه جنگي براي شهروندان طراحي شود تا آناني كه جنگ را نديده‌اند با ورود به اين فضا و قرارگاه و پايگاه، تصويري از جنگ و دفاع مقدس در ذهن داشته باشند.
فرماندار نكا نيز در اين نشست مشترك خاطرنشان كرد: هفته دفاع مقدس هفته بازخواني ارزش‌هاي بزرگي است كه اگر تكرار نشود به دست فراموشي سپرده مي‌شود.
رضا آزادي كناري افزود: اين هفته نماد هشت سال از خودگذشتگي و ايثار جوانمرداني است كه با گذشتن از خويش، آزادي را براي ما به ارمغان آورده‌اند.
وي با بيان اينكه شهرستان نكا و از جمله ادارات، بخش‌ها و روستاها بايد متفاوت‌تر از گذشته عمل كنند، بيان داشت: اكنون زمان، زمان حفظ ارزش‌هاست و بايد با فضاسازي و ارائه برنامه‌هاي مناسب، فرصت فضاسازي را از دشمنان بگيريم.
آزادي اظهار داشت: متولي هفته دفاع مقدس همه مردم هستند و اين هفته تنها مختص به يك دستگاه خاص نيست چراكه جنگ را مردم در كنار ارتش، سپاه، بسيج، كميته انقلاب و... انجام داده اند و بايد در اين هفته آحاد جامعه براي نهادينه كردن فرهنگ مقدس دفاع مقدس تلاش كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1389
گجائي شمال نيوز مدتي پيدات نيست.اخبارهات بيشتر دوغ شد نگاه منتقدانه شما در استان كم پيداست.نبودي در جلسه آموزش وپرورش فياضي آنچنان از خبر استخدام آموزش وپررورش انتقاد كرد وگفت: همه حرفها شمال نيوز دروغ بود وبهتر است رسانه ها واقع بين باشند.حضورتان شديدا كم رنگ است.درست است كه بعضي مواقع از جند مسئول جانبداري مي شود به خاطر لابي كه داشتيد ولي در بعضي اوقات اخبار منتقدانه شما حساسيت بعضي‌ها را برمي انگيخت بهتر بود.بالاخره مردم حرف چه كسي ر ا قبول كنند رسانه ها يا مديران يا مدم معترض را اكث كساني كه جلوي آموزش وپرورش مازندران تجمع كردند در روز بعد از اعلام نتيجه آزمون از عملكرد آموزش وپرورش انتقاد داشتند وانتقاد به جائي هم بود چون ظاهرا 400نفر ديگر هم جذب آموزش وپرورش شدند.اما جناب فياضي با تمام توان خودش بيان داشت هيچ گونه تقلبي صورت نگرفت.بالخره اين 400تا هم كه انتخاب شدند بيشتر معترضين بودند كه در دم دستگاه مديران وسفارش شده ها بودند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.